Twilight = Fail

how does that song go? " Damn that's one ugly ass baby!"
August 17th, 2009, 1:33 pm

Average Rating  5.00
First Page Previous Page Next Page Latest Page



First Page Previous Page Next Page Latest Page

Author's Comments:

Posted by Advertisement
August 22nd, 2017, 12:29 am
Reply


Post a Comment

Reader's Comments:

Jem
Posted by Jem
August 17th, 2009, 1:47 pm
Reply

Plus, it's easier to pronounce then whatever the hell her name is. XD



AkkiNoTenshi
Posted by AkkiNoTenshi
August 17th, 2009, 1:53 pm
Reply

the last panel X'''D

"Hot" X'''D



footnoodles
Posted by footnoodles
August 17th, 2009, 2:54 pm
Reply

OH MY FUCKING GOD THIS IS THE BEST THING SINCE. ANYTHING.



otakulys
Posted by otakulys
August 17th, 2009, 6:20 pm
Reply

Wow... That last panel. XD I laughed long and hard.



Mikashi
Posted by Mikashi
August 17th, 2009, 6:22 pm
Reply

*dies laughing*.
Fourth panel Nessie is hilarious XD.



PFFFFT

ChibiJaime
Posted by ChibiJaime
August 17th, 2009, 8:11 pm
Reply

BAHAHAHAHAHA.

That's EPIC. And so true. XD

Seriously. Reneesmee? Or HOWEVER it's spelled? What was that woman on?



Chan Is No Longer a Guest
Posted by Chan Is No Longer a Guest
August 17th, 2009, 9:14 pm
Reply

LMFAO. OH MAN I CAN'T BREATHE. XD THIS IS AMAZING.



JadeApple
Posted by JadeApple
August 18th, 2009, 7:48 am
Reply

You win!!!

Win what you ask:

Well EVERYTHING!



starpuppy
Posted by starpuppy
August 18th, 2009, 11:27 am
Reply

lmao XD



Posted by randomperson (Guest)
August 19th, 2009, 5:40 pm
Reply

I just wanted to say I freakin' love you. xDDDDDDDDD To quote something completely different - LIVE LONG AND PROSPER!



SweetPeachlikeToxic
Posted by SweetPeachlikeToxic
August 19th, 2009, 7:29 pm
Reply

lol! worse name i ever heard XD. i love that ugly baby face!



DragonHat
Posted by DragonHat
August 19th, 2009, 8:55 pm
Reply

XD I love this.
Omg, how did I not know about this comic? I'm on TwilightSucks and everything.



lol

Posted by LostAngelWolfDragon
August 20th, 2009, 4:57 am
Reply

lmfao this is brilliant sorry to say i liked the first two books and i still very much enjoy this



unactive07
Posted by unactive07
August 21st, 2009, 2:39 am
Reply

i'm a twilight fan but... i REALLY LOVE THIS~!!!



KittyCHOMP
Posted by KittyCHOMP
August 21st, 2009, 3:12 am
Reply

Well, technically, she's giving you thoughts but...I actually find that more disturbing.
And annoying.
Like if my mom had that power.
OH GOD
IT'S LIKE A HORRIBLE NIGHTMARE.



Amasavi_Chan
Posted by Amasavi_Chan
August 23rd, 2009, 11:26 am
Reply

olololololoL!
So true! God, Bella just had to give birth. And her daughter is even more of a Mary Sue than herself.



Posted by LostAngelWolfDragon
August 24th, 2009, 9:53 am
Reply

ok now im gunna hav nightmares..



deuxmind
Posted by deuxmind
August 31st, 2009, 6:45 pm
Reply

Bahahahaha!



ToxikStars
Posted by ToxikStars
September 10th, 2009, 3:16 pm
Reply

WIIIIINNNNNN!!!!!!!!
XD



cici-mici
Posted by cici-mici
September 16th, 2009, 9:54 am
Reply

hahahaha, luv the last pannel
lol
favd



Posted by everlasting-insanity
October 8th, 2009, 11:05 pm
Reply

I lol'd so freaking hard.



Malize
Posted by Malize
October 9th, 2009, 6:08 pm
Reply

OH MY GOOOSH! /THAT/ is some good stuff. :'D



Tohluse
Posted by Tohluse
October 28th, 2009, 11:30 pm
Reply

GOD THIS IS AMAZING.



Posted by Guest
January 12th, 2010, 1:39 pm
Reply

Aw! I can't believe this is dead. It's really funny!!!



Kuroneko
Posted by Kuroneko
October 8th, 2010, 9:41 pm
Reply

I REMEMBER DOING A REAL LIFE ROLEPLAY OF TWILIGHT, AND I WAS NESSIE. I SHOULD HAVE BEEN SPAZZY LIKE HER IN THIS.



godmoderncommander
Posted by godmoderncommander
March 26th, 2011, 2:32 pm
Reply

Why isn't there anymore updates on this?!!



Posted by PurpleHaze
February 16th, 2012, 4:29 pm
Reply

XD omfg just found this and love and agree so much! I'm with LostAngelWolfDragon though, didn't mind the first like book and a half (I didn't like the ending of the second and the third and fourth... don't even get me started I HATED IT SO DAMN MUCH just no... no...)Annyways, yeah.

This is brilliant XD



liscarkat-2
Posted by liscarkat-2
October 1st, 2015, 2:33 pm
Reply

How this garbage comic managedd to get more than 200 fans? people from this website has no taste.



Post a Comment